Valborg

Det blev en lyckad valborg, trots att det inte blev riktigt som vi tänkt oss.
Dagen började med en tripp ner till stan med jenny. Kom hem med massor med påsar men tyvärr var det bara nödvändiga saker i dem. Som solpuder, ansiktskräm, saltvattenspray osv.
Det är inte lika kul när man bara köper saker som man måste ha.
När jag kom hem så satte jag mig ute i solen med mamma tills det var dags att göra sig iordning.
Vid 7 gick S och jag och mötte tjejerna och handlade till maten. Det blev grillat med klyftpotatis.
Faktiskt så tycker jag att maten blev god, och grillningen rätt lyckad för att vara min första gång.
Blev lite buzz spelande och prat. En bra valborg trots att vi inte såg nån brasa.
Nu ligger S och jag i varsin soffa och kollar på nån film. Ska nog krypa ner hos honom snart.
Sen hoppas jag på en god natts sömn, om magen tillåter.

Hoppas att ni har haft en bra valborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback