ute dag

Nu har jag tid att blogga. Jag har knappt varit hemma idag, eller jag har varit hemma men inte inomhus.
Dagen började med att jag åkte hem med S när han skulle till skolan. Tog ut hundarna så de fick göra sina behov sen gick jag in och gjorde en smoothie och tittade på 90210..
Sen strax innan 12 gick jag ut igen och var ute ända tills klockan halv 7. mamma och jag har suttit på baksidan och sen har vi varit och handlat och tagit en promenad i skogen med hundarna. När vi kom tillbaka därifrån hade vi besök av malin och mischa med luddes syskon och mamma det var trevligt. Sen så var det snabba ryck..
Linda och jag bestämde oss för att käka kina och kolla på film så det blev 5 i 7 bussen dit och kom hem för 20 min sen.
Riktigt trevlig dag har det varit.
Imorgon blir det en rätt fullspäckad dag också. men jag lär väl vara däckad i veckan bara för det.

puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback