SUPRISE!

Igår var det en fullspäckad dag och jag känner nu att jag behöver vila.
Dagen började med att göra sig iordning lite och sedan åka med pappa till bolaget för att köpa dricka inför min 18 års fest på lördag. Fortsatte sedan hem till farmor och farfar på en fika och sedan mat handlade på ica.
Sen åkte jag hem till linda för att käka. men det blev inte riktigt så utan hon fick främmande.
Väl hemma var det dags att slänga på sig lite snyggare kläder och lite smink i facet och bege mig ut i lokalen för att fira Bella som fyllde 18. Hon hade ingen aning om att vi skulle fira henne och hennes min var så himla rolig.
Var där ute i några timmar sen gick jag in och myste med S.
Smultron vin och sprite är yummie!!!

Idag ska jag bara vila hela dagen. Känner att min mage behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback