shopping

Dagens väder har ju inte varit någon höjdare tyvärr..

På morgonen tog mamma, pappa och jag en sväng till öb där jag shoppade en del bra saker. lite hudkräm, bodybutter, peeling och deo. Öb är ett riktigt bra ställe.
Sedan hälsade vi på mormor och morfar. Medans vi var där så ringde min yngsta lilla syster och var himla ledsen. Hennes "vänner" var så himla elaka mot henne.
Det var emd på stan och hon fick inte följa med dom. Så jag åkte ner med henne istället och fixade bästa platsen i hela 21an åt henne. Vi gick nämligen in på gina och pratade med dom som jobbar där och de tog fram en stege åt henne. Så himla snälla.
Jag shoppade medans hon tittade på dom.
Sen åkte vi hem och jag väntade på att min baby skulle komma. Vi har ju inte setts på hela helgen :(

Ikväll har vi ätit tacos och tittat på fotboll och kvällen har fortsatt med wipe out och sanningens ögonblick nu ska vi lägga oss och mysa framför nån film.

hoppas på bättre väder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback