mami<3

Idag fyller min mamma år!
Världens bästa mamma är hon.
Jag älskar dig mami<3

Igår var jag ju på hudvårds party hos jeanette, riktigt roligt. Köpte en kräm som ska hjälpa mot smärta. Så jag slog till 190 kronor och provade den redan igår kväll. Alltså kan väl inte säga att den gjorde under men lite hjälpte den nog eller så inbillar jag mig för jag vill så gärna ha något som hjälper. Men det värmde ordentligt på magen iallafall.
Skola idag och förberedelser inför nationella. Så jag gick hem lite tidigare fick ingen inspiration till mitt tal framför en dator i ett klassrum. 
När jag kom hem var det fika med mamma, mona, jenny, eve och hundarna. 
Har även shoppat idag.  Mötte upp jennie innan skolan och shoppade loss lite på gina. Kom därifrån med 2 bhar, 1 linne och 1 topp.

Nu ska jag ta det lungt inför nationella proven imorgon engelska writing. 
Puss 

Kommentarer
Postat av: paulin

grattis till din mamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback