lov,lov & sol,sol

Idag har jag studiedag och dessutom är det min första dag på påsklovet. Men fick inte så sova så länge ändå för jag hade tid att klippa mig. Så kvart i 10 var jag vaken och igång med att bada och klä på mig.
Hittade väldigt lätt till frisör salongen på eskil, tur :)
Håret blev bra, ingen direkt skillnad men typ 2 cm kortare och väldigt mycket fräschare. wiii!
Tog en sväng förbi subway och köpte med mig mat. Och tog ett kontoutdrag, överraskande mycket pengar på kontot har fått in min matersättning, tumme upp för det.
Sen tog jag bussen hem med jeanette, käkade och satte mig ute när S hade kommit. Så från halv 2 till nästan halv 5 var vi ute :D riktigt skönt faktiskt och färg fick jag nog.

Nu är jag hos S och vi ska snart till konsum jag har ett behov av cola, yummie!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback