läkaren

Idag var det dags för läkarbesök.
Mamma var sjuk så mormor följde med mig istället. Jag vet lite töntigt kanske att inte gå själv till läkaren, men han lyssnar bättre om en "vuxen" är där och mer eller mindre bekräftar det man säger.
Iallafall var det ett lyckat besök idag, tror att det fina vädret har gjort karln på bättre humör och lärt honom att lyssna.
Han kunde inte se något fel på alla 100 prover han har tagit. Så han har kunnat utesluta alla tarm sjukdomar nu, mer eller mindre.
Och då lyssnade han på mig när jag sa att jag tror att det jag har är gynekologiskt. Han höll om med om det jag sa och sedan bestämde vi att han skulle ringa min läkare på Gyn och se till att jag fick en tid där så fort som möjligt.
Det känns rikigt bra, och jag tror att det är dags att ge mig en diagnos snart. Och då kommer en stor sten lyftas från mina axlar.

Annars har jag bara legat i sängen eller soffan och inte mått något bra alls. Väntar på S nu och det ska bli väldigt mysigt när han kommer, vi har inte setts på ett par dagar.

Dessutom är jag väldigt ARG på en person. Att man kan vara så ohjälpsam och dryg det förstår jag inte.
Men nu fixar jag nog det här själv..

puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback