jag hjärta solen

Dagen har varit unbderbar! Det enda som har fattats är S, tyvärr..
Min dag började ju som sagt klockan 9 och vid halv 11 tiden var jag ute i solen och där har jag varit tills klockan var 5.
Jag kan verkligen inte vara inomhus när det är såhär fint väder. Jag får krypningar i hela kroppen när jag går in. Så jag håller mig utomhus i solen, man måste ju ta vara på den nu är den visar sig.
Vid 1 tiden gick vi iväg till Malin och mischa med luddis han skulle nämligen träffa sina syskon. Riktigt roligt.
Vi har ju träffat alla valpar förutom en, han var också helt annorlunda till utseendet från ludde.
Kul var det iallafall. Jag blir så stolt när han sköter sig så bra som han har gjort idag.

Iallafall fortsatte dagen ute när vi kom hem från lekstunden med alla syskon. Linda och melenie kom hit vid halv 5. Dom skulle nämligen käka här ikväll. Vid 6 åt vi, grillat så himla gott alltså!
Sen har vi bara tagit det lungt. Vi blev så himla sega efter maten.
Nu tittar jag på vid din sista en så fin film lär väl bölja rumpan av mig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback