Happy birthday, to ME

Fredagen var lika lugn som torsadagen, förutom en liten sväng till stan med älskling.
På kvällen myste vi med smörgåstårta, film och en massa mys.

Födelsedags morgonen blev jag väckt med sång och frukost på sängen. Fick lite presenter som lite badgrejer av mina systrar och sen present kort på Gina av Simon. Han tyckte det var passande att gömma min present eftersom jag fyllde på självaste påskafton och allt.
Myste ute i solen lite innan det var dags för mig att hoppa i ett bad. Klockan 3 skulle jag vara på Make up store för att bli sminkad. Riktigt fint blev det.
Hem och byta om och vänta in gästerna. Först hit var mormor och morfar sen rullade resten in.
Kvällen var hur trevlig som helst och jag är jätte nöjd.
Vi kom i säng runt halv 3 och slocknade på direkten.
Och alla fina presenter. Fick presentkort på gina för 1200 kr, presentkort på Ikea, parfym, en tröja och en massa annat.
TACK!
Alla som kom och gjorde min 18 års dag till den bästa!

(bilder kommer i nästa inlägg)

Igår var också en riktigt trevlig dag. Planerna var att bara ta det lungt och sedan åka till S på kvällen och ta det lungt ännu mer. Men istället åkte jag hem till Amanda och drack lite med Rebecca, Kim och Amanda och sedan kom en tjej som heter Alice. Riktigt trevligt jag skulle egentligen gå ut men då hade jag inte kommit hem på natten och då kändes det lite tråkigt så det blir en annan gång.
Åkte hem till S vid 11 och slockade efter en timma typ. Vaknade när han kröp ner brevid mig.
Pappa hämtade mig idag och så har jag haft besök av Mischa och Girlie så hundarna har fått leka. Snart kommer grill gäster också.
Och imorgon är det skola BLÄÄÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback