ett argt mejl

Börjar med att säga att bion var as bra! Verkligen en film jag rekomenderar er att gå att se om ni inte redan har gjort det. Dessutom var det så himla roligt att träffa tjejerna igen.


Nu till den arga delen av mig!
Efter bion tog jag bussen hem. Och allt var som vanligt förutom en påverkad kille bakom mig mest troligt drogpåverkad. Vid ica så stannar busschauffören och säger att hon inte kör en meter till förrns de som stör genom att plinga utan att kliva av bussen går av. Hon kör vidare efter en stund iallafall men vägrar stanna på min hållplats.. Så jag fick åka ända ner till ändhållplatsen och GÅ hem!!
Det är visserligen inte en  flera kilometer lång bit men det är själva grejen. Jag ska inte behöva gå hem i mörkret och riskera att bli våldtagen när andra har missskött sig. Jag tog bussen för att jag då endast behöver gå några meter sen är jag hemma. 
Så nu har jag skickat iväg ett argt mejl till en snubbe på länstrafiken. 
En del fula ord kom ur min mun påvägen hem, en hel del nya tror jag också. 

Nu ska jag ta det lungt måste varva ner lite all ilska fick mig ganska pigg.

Vi hörs nog senare eller imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback