april,april din dumma sill....

1 april idag.. Hittils har jag inte blivit lurad iallafall, har ni?
Jag har heller inte lurat någon, har ni?

S mådde inte alls något bra inatt så jag har sovit dåligt. Och imorse var det dags för nationella proven i Svenska B, skriftliga delen.
Vi började klockan 9 och var klar redan strax efter 10, så halv 11 fick jag gå där ifrån. Då gick jag och hämta ut en väska som jag la undan igår sen köpte jag med mig makedonkan hem till linda.
Där var vi en liten stund sen gick vi till bussen och åkte hem till mig. Linda solade medans jag och melenie gick upp till ica och hämtade ut ett par skor som jag beställde i söndags. wiiii!
Kan säga att det var jobbigt med alla blickar som jag fick när jag gick där med barnvagn.
Sen tog vi en sväng bort till jeanette och fikade, trevligt!
Nu är jag hemma och linda har också åkt hem. nu väntar jag på mat sen ska jag hem till S.
Förresten så har jag påsklov nu!!!
YEEES!
Och imorgon ska jag klippa mig
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback