Aldrig fucka upp

Läser för fullt just nu. Är bara på sidan 135 och det är ca. 500 sidor i boken. Och den skulle varit ut läst nu, i måndags.
Gillar inte att läsa under press, känns som att jag missar mycket då.

Iallafall så igår var det ju min farbrors 30års fest. S och jag åkte dit med mamma, pappa, benny och madde och skulle käka med en massa andra. Sedan åkte S och jag hem vid halv 10 tiden. Kändes lite stelt när det bara var en massa äldre och vi kände typ ingen. Jag borde väl känna alla eftersom det är släkt men jag har typ bara träffat dom några gånger då känns det lite underligt. Istället åkte vi hem med farmor och farfar och handlade godis sen åkte vi hem och myste.
Halv 12 ville rebecca att jag skulle gå ut med dom men då låg jag i sängen som värsta gamlingen och vid 12 ringde mamma då hade det hänt grejer på festen minsann.
Jag somnade vid 1 och vaknade när mamma och pappa kom hem.
Idag skulle jag träffat Linda, men så blev det inte. Allt blev så krångligt så då sket vi i det.

Nu ska jag fortsätta läsa sen åka till S.
PUSS

Kommentarer
Postat av: sannaa

Byter butik! Saker som man ändå handlar, allt från smink, lite matgrejer, typ städgrejer (det kommer bara mer & mer). Det köper man i en butik på Amway och får tillbaka pengar + att man kan visa det för andra om man vill och kan ju då tjäna mera pengar men man behöver såklart inte göra någonting om man inte vill :) det är det som är så skönt, och att man kan ta det i sin egen takt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback