USA!

Hej!
Jag lever!
Är i San francisco nu, kom hit igår.
Tror att jag tar och skriver ett jätte långt inlägg om hela resan när jag kommer hem istället. För jag har inte så mycket tid just nu.
Vi ska ut och äta om inte så länge.
På lördag åker vi vidare mot LA, och på tisdag flyger vi till New York och på onsdag börjar hemresan. Jag längtar hem jätte jätte mycket! Men jag försöker fördriva tiden ganska mycket så jag har annat att tänka på.
Jag har shoppat :D
Och mer ska det bli.
Tyvärr tror jag att jag håller på att bli sjuk, för jag vaknade med hals ont och har ont i huvudet ungefär hela tiden.

 Men kanske slänger in ett inlägg imorgon.
PUSS OCH KRAM!

Jag saknar och älskar er!

Kommentarer
Postat av: silvia :)

åh :)jag ba undra om emma har uppdaterat. & det hade du! ses snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback