sjuk

Igår kväll var det trevligt. Lite nervöst och sådär.
Det var kul att träffa någon av dom man har sett på alla bilder.

Men nu är jag sjuk..
Igår kväll så slog det bara till och jag fick jätte ont i halsen.
Har vaknat flera gånger inatt av att jag har så ont.
Så idag blir det ingen skola. Har svårt att prata med halsen och har bara döds ont hela tiden att det känns ganska onödigt att gå.
Jag som skulle träffa Silvia idag!
Men jag vill ju inte smitta ner henne eller någon annan så det är lika bra att lägga sig i soffan och ta det lungt.
Har nyss varit i ica och köpt lite nödvändigheter; Lätt dryck, nudlar, hals tabletter och glass. Självklart ben & jerry för jag tycker så synd om mig själv.

Vi hörs senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback