praktik plats?

Idag har jag inte gjort något men på samma gång hunnit med två viktiga saker.
S kom till mig på eftermiddagen så gick vi till ica och hämtade ut biljetterna till magnus betnér. Ska bli sjukt kul att se honom!
Sen handlade han lite små saker till mig som; cola, varma koppen och marabou daim.
Sen pallrade han sig hemmåt.
Han vill inte bli sjuk därför fick jag inte en endaste puss, ingen kram, knappt röra honom. Så att träffa honom var väl JÄTTE mysigt, NOT!
Sen la jag mig på min plats i soffan igen och nu har jag nyss ätit mat.
Ska väl flytta mig tillbaka dit om en stund, det är bara så anstängade att göra sånt.
Jag tycker väldigt synd om mig själv.
Ja juste!
Den andra viktiga saken jag har gjort är att fixa praktik plats, den är kanske 90% klar.
Så mest troligt kommer jag att vara 5 veckor på Gina tricot på stan. Ska ha ett litet möte med en tjej där på fredag.
Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback