nästan klar!

Nu är packningen nästan helt klar.
Det slutade med att jag får ta med mig två resväskor.
Har nyss badat, det näst sista badet hemma. Åh, det kommer jag att sakna.

Nu ska jag fixa mig lite smått, gå till ica och vänta in S, eller om jag går till ica när han kommer. Det får vi se.

Tror inte att det blir mer bloggande den här kvällen. Om jag hinner (troligtvis inte) så slänger jag in ett inlägg innan jag åker.
Kommer att ta med datorn, och uppdaterar såklart om jag får tillgång till internet!
Om jag inte skriver något så hörs vi när jag kommer hem, den 18/9!!
Ni får ta hand om er!

PS!
Silvia, förlåt att jag inte ringde du vet ju hur jag är så du förstår nog!
JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback