monki!!

Nu har jag varit på stan. Egentligen har jag varit hemma ganska länge men ändå.
När jag kom hem hoppade jag direkt i ett bad.
Men på stan iallafall gick självklart till Monki, men jag fick bara panik där inne så får gå tillbaka en annan dag istället när det har lugnat ner sig.
Men fick med mig lite hem iallafall.
Men bara saker som jag verkligen behöver inget roligt.
-Saltvatten spray (som dom har höjt med 10 kr :()
- Leggings (mina andra är spårlöst försvunna)
- Rakblad
Sen var jag en väldigt snäll flickvän och köpte en sak till S. Men dom pengarna får jag tillbaka sen.
Nu sitter jag här och fördriver tiden tills bussen går 17.55.

Ikväll blir det antingen bara mys, som det verkar som att S är inställd på. Men jag är sugen på att dra ner på stan (fristadsnatta) och träffa folk. André och lite andra av S kompisar skulle ner och titta på en av deras kompisars band haha. Inte min musikstil men det kan väl vara kul, dom ska tydligen vara jätte duktiga :)
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback