måndag

Idag är det dags för skola igen.
Men tänkte berätta om helgen innan jag åker.
För jag börjar 10 i 12, nytt schema..

S och jag har spenderat hela helgen i ekeby.
Det har varit filmtittande och godis, chips, dipp och popcorn ätande. Och massor av mys.
I lördags var jag hemma en stund och badade och sen hämtade S mig igen.
Då lagade vi tacos och tittade på film.
Söndag var vi i hällby och sen åkte vi till kjells kontor och flyttade lite saker sen åkte vi till ekeby och tittade på tv.

Har sovit jätte dåligt inatt alltså.
Katten har legat på mitt huvud typ och pussat på mig halva natten sen har jag aldrig riktigt somnat.

En lektion idag iallafall sen ska jag hoppa av vid ica och köpa ben & jerry glass. YUMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback