lördag & söndag

Igår så började dagen med lite bråk vid frukosten. Det var jag och s mammas kille som hade lite olika åsikter.
Åkte hem därifrån vid 12 typ. Vid 5 över 2 hämtade Heidi och ingrid mig och så åkte vi till stan och hämtade ut biljetterna på bion.
Ingrid och jag skulle gå på bio (hennes födelsedags present). Hon hade valt Mamma mu.
Kan väl inte säga att jag gillade filmen men det var ju hon som skulle gilla den.
Direkt efter bion tog jag bussen till S.
Käkade och tog det lungt.
Vi skulle träffat lite vänner, men eftersom att ingen verkar kunna svara i telefonen så blev det inte av så kvällen var väl ingen höjdare.

Idag sov vi ganska länge och sen käkade vi frukost och gick ut och gick.
Sen tittade vi på kort från när S var liten. Alltså han måste ha varit den sötaste ungen någonsin!
Halv två hämtade mamma och pappa mig då gjorde jag mig iordning och så åkte vi till mormor och firade henne.
Nu är jag hemma och städar mitt rum, men tog en blogg paus.
Ikväll blir det nog lite ming mys med S och troligtvis träffa hans kusin från USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback