fredag!

Åh, inatt har jag sovit helt sjukt bra!
I min egen säng, hemma i mitt rum, brevid S.
Men är dö trött iallafall. Gick och la mig kvart i 11 så jag höll mig vaken hela dagen och kvällen sen så gick jag upp 11 idag.
Men det är ju natt i USA nu så det tar ett par dagar innan jag är normalt inställd igen.

Ja, det här måste jag ju berätta!
Min mobil är trasig, så jag ska lämna in den idag.
Så att ni vet varför jag inte svarar på sms osv.
Men jag ska försöka höra av mig i helgen iallafall och fixa en låne mobil.

Idag är planerna att åka ner på stan och möta S.
Lämna in mobil och köpa hudkräm och titta lite smått!
Sen åker jag direkt hem till S och sen ska vi till hans pappa ikväll.
Mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback