på jakt..

..efter den perfekta stöveln/arna.

Jag vill ju som sagt ha två par höst stövlar.
Det ska vara ett par som har ett högt skaft och ett par med kort skaft.
Men det är inte lätt att hitta dom rackarna.
Jag vill inte ha klack. Eller det skulle vara sjukt snyggt med hög klack men tyvärr är jag inget proffs på att gå i klack så det skippar jag. Vill helst inte bryta benen.
Jag vill att dom ska vara platta, alltså ingen klack alls. Och iår ska det vara en sån där ful vad ska jag kalla det "ridstövel" klack.
Men jag har hittat några nu måste jag prova dom för att se om dom passar bra också.
För det är jag petig med, mina fötter får inte se stora ut haha

Kommentarer
Postat av: Emma :)

svar: Joo det brukar juh oftast göra det tyvärr =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback