onsdag

Idag har jag syndat...
Jag kom aldrig upp ur sängen imorse, och S försökte inte direkt få upp mig heller. Så vi har varit hemma hela dagen.
Åh, jag som missade hela förra veckan i skolan. Men tror inte att jag missade något speciellt, vi jobbade väl bara med hemsidan och loggan till UF.
Men imorgon ska jag gå till skolan. Det ska jag verkligen göra.

Igår iallafall så fick jag laga mat åt min älskling det första jag gjorde. Sen fick jag ett sms av mamma att det var en artikel på aftonbladet som jag skulle läsa. Det var om endometrios. Här kan ni också läsa lite om det ;
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3478670.ab
Sen tittade vi på Prison break, oj så spännande! Tittade ännu mer idag.

Nu tittar jag på tv och senare tänkte jag nog titta på sex and the city och äta ben & jerry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback