OH MY GOD!

Alltså jag vet inte vart jag ska börja. Jag vet inte ens vad som händer just nu, bara att situationen börjar bli för mycket för oss att hantera, iallafall för mig.

Men vi börjar med min roliga del av kvällen.
Tog bussen till stålfors och mötte S och hans pappa. Min pappa var även där för att lämna biljetterna som jag glömde.
Strax efter 6 började det. Jag dog lite när Magnus Betnér klev ut på scenen. Plus att jag dog lite när jag gick in i aulan också, jag har inte varit där sen vi slutade 9an men iallafall.
Han var as rolig, och jag skrattade ihjäl mig. Väldigt ledsamt när det var slut. Då var det nästan så att jag ville gråta.
Men igen, han var hysteriskt rolig. JAG ÄLSKAR HONOM!
Tog lite kort, men tyvärr blev dom inte alls bra.
När det var slut åkte vi och hämtade S bror, sen lämnade vi honom och åkte och käkade på max. Mums, men jag blev så mätt att jag kunde spy. Sen fick jag skjuts hem. Tittade på världens finaste Greys Anatomy. Och har pratat i telefonen resten av tiden fram tills nu.

Det kommer ett nytt inlägg nu om allt det andra, det blir för långt annars.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback