my girls

Igår tog jag bussen till S på eftermiddagen. Mysigt att ses eftersom vi knappt träffats på hela veckan. Så det blev en dusch och sen hämtade hans pappa oss.
Ericsson blev det till kvällsmat.
Resten av kvällen spenderade jag i soffan med cola och godis.
Dödstrött som jag var så la jag mig tidigt.

Idag hade jag planer med tjejerna. Lily kunde tyvärr inte i sista minuten. Men vi andra tog en sväng på stan och en fika. Synd att jag fick så ont i magen och var tvungen att åka hem, annars hade vi setts lite längre. Men det får bli snart igen!
Nu väntar jag på S. Han ska hämta mig och så ska vi till hans pappa.

Imorgon har jag planerat dagen. Lite halvt iallafall.
Vi ska till tuna park en sväng, jag behöver titta på skor. Och handla lite små grejer.
Sen ska vi mysa i sängen framför P.S I love you.
Vi firar faktiskt 21 månader tillsammans imorgon.

Det är även kanelbullens dag idag!
Hurra kanelbullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback