måndag

Idag är det måndag..
Och den här veckan är en stressig vecka.. En väldigt stressig vecka.

Lördagen spenderades hemma hos S pappa, Sebbe kom dit och då vart det inte så kul längre. För dom två snubbarna bara ignorerade mig, så där satt jag med kjell bräll och tittade på E!.
La mig och sov klockan 2 och vaknade igen när S kröp ner men jag ignorerade honom, för jag var lite sur.
Söndagen spenderades i soffan och tittade på film med kjell bräll, snubbarna gjorde något helt annat och ignorerade mig idag igen. Ända tills jag frågade S om han kunde skjutsa hem mig, då vart han helt plötsligt ledsen om jag åkte hem. Jag åkte hem iallafall, pappa hämtade mig. Och jag åkte tillbaka till S på kvällen.

Idag var vi lata och började skolan kl.12. Den här dagen blev inte alls som den skulle.
På morgonen insåg jag att det var prov på 8 olika lagar, hade jag ens läst dom? NEJ!
Jag missade dessutom avslut provet förra måndagen.
När lektionen började klev Sofia in och inte Jani. Vi skulle göra power points om UF och berätta för klassen. Jag vet inte vilket som är värst, prov eller det?
På fortet var det äcklig mat :(
Och efter luch hade vi redovisning och klassråd.
Efter skolan har jag gjort matte prov.

Dessutom har jag fått operations tid, 11 november!

Vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback