måndag

Kvällen igår var mysig.
I morse var också mysig. Både jag och S började sent så vi hade sov morgon.
Min lektion var med jani och det skulle vara prov :O Det hade jag ingen aning om men jag fick plugga på och göra det efter lunch istället.
Hoppas på det bästa.
Fick även reda på mitt matteprov jag gjorde förra fredagen.
Så här lät det;
Jag; Hej, har du rättat mitt matteprov?
Sofia; Aa
Jag; var det godkänt?
Sofia; Njae, bara någon uppgift och så var det en du inte hade gjort. Så du måste göra muntligt på fredag.
Alltså jag har gjort det där provet nu om och om igen ca.5 gånger och jag får aldrig godkänt. Jag pluggar och pluggar men det går inte in i huvudet.
Så nu hoppas jag att jag får godkänt på det muntliga.

Sitter i soffan nu iallafall. Kommer väl spendera mesta tiden här ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback