fredag!

Gick inte till skolan idag heller. Utan satsade på att orka gå på mitt lilla möte på Gina.
Det gick jätte bra på Gina och jag ska ha min praktik där i 5 veckor i vår.
Alla där verkar jätte trevliga, så jag tror det kommer bli roligt. Dessutom så ska dom ju flytta till större lokaler snart.
Iallfall så sa My (tjejen som jag träffade på Gina) att dom hade sagt ifrån till dom flesta som har frågat om praktik. Men hon tyckte att jag lät som en så mysig och trevlig person i telefonen att hon var tvungen att träffa mig.
Och det var ju tur. Blev väldigt glad över den komplimagen.
Innan jag åkte hem köpte jag mat.

Nu väntar jag på att S ska sluta skolan. Ska till honom ikväll. Bara ta det lungt och bli frisk.

Vi kanske hörs senare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback