förklaring

Blogg.se slutade funka igår när jag skulle skriva mitt inlägg om hela den här cirkusen.

Så här är det iallafall:
För ca. 2 veckor sen så skickade vi ett mejl till Blondinbella och frågade om hon ville vara våran rådgrivare, och vi berättade även om våran affärsidé.
Det är eftersom hon säger hela tiden att hon vill hjälpa unga företagare/entrerprenörer som vi mejlade henne från början.
vi fick ett mejl där vi fick svaret att hon intte hade tid pga. skola och sina egna företag. Det förstår vi ju såklart.
Men sen ca. 1 vecka senare så säljer hon en liknade produkt på sin webshop bellme. Och marknadsför den med Våra ord!
Vi visste redan att den produkten fanns och att den var patenterad. MEN, vi har en annan teknisk lösning därför gör vi den ändå.
Och vi kontaktade tidningen för att vi vill att folk ska veta att  Blondinbella inte alls vill hjälpa som hon säger att hon vill och för att hon tog Våra ord till att marknadsföra ett annat företags produkt.
Hade hon berättat för oss från början att hon redan jobbade med ett annat företag med en liknande produkt så hade det inte varit något problem.
Så att hon har stulit våran idé är tidningarnas påhitt, inte vårat.

Nu har det iallafall blivit en cirkus av det hela och jag orkar inte mer.
Så nu hoppas jag att det lugnar ner sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback