folket

Igår kom S på kvällen och det blev mys framför andra halvan av Sex and the city filmen.
Imorse så var det som vanligt tungt att gå upp.
Först på morgonen så träffade jag idrotts-helena och bestämde hur vi ska göra med idrotten. Jag tycker att vi har kommit på en bra lösning.
9.50 så skulle vi gå till Folkets redaktion. För dom ville intervjua oss om hela den här blondinbella grejen.
De ställde en massa frågor om vad som hade hänt och om våran produkt.
Så gratis publicitet där.
Men dom fotade oss, fy bubblan det var hemskt. Så snart ser ni oss i tidningen.
Nu sitter vi här på lektion och jag läser "viktiga" saker om UF.

Nästa lektion är engelska och då har vi prov :(
Sen ska jag möta S och åka hem.
Har hämtat min Jb-overall idag :D

PS. Jag är hungrig!

.

Kommentarer
Postat av: silvia :)

lol att jag hade skrivit fel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback