21 månader

Igår hade jag från början tänk festa, men S protesterade. Jag är ju sjuk så det var ingen bra ide tyckte mannen. När magen satte igång och bråka så insåg jag att han nog hade rätt. Så det blev yttligare en hemmakväll.
Idag sov vi ovanligt länge. Eller för mig är det inte ovanligt att sova länge, men för S. Och han väcker alltid mig när han får chansen. Så irriterande, men jag älskar honom ändå.
Vi tog det lungt ett par timmar innan vi åkte till tuna och jag var på jakt efter skor och jacka. Hittade inget som jag fastnade för så jätte mycket.Men kom hem med 2 par stumpbyxor, 1 ansiktskräm, 1 hudkräm typ.
Pappa hämtade oss sen och skjutsade S till sig och så åkte jag hem.
Har käkat tacos och umgåtts lite.
Ska ta 19.25 bussen till S igen.
Ikväll ska vi nämligen titta på PS I love you, i sängen och bara mysa.


Kommentarer
Postat av: Sabine

kul med lite shopping :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback