11 oktober

Idag har det varit kalas här hemma, min lilla syster fyller år.
Jag fyller år också, fast bara ½ år, så det firar vi inte.

Igår iallafall så blev det idol tittande och jag tyckte att rätt person åkte ut. Sen gick vi ut och umgicks med lite folk. Det slutade inte så lyckat. I stort sätt alla som vi träffade hade druckit, så det var bara jag S och arne som var nyktra.
Och så stog vi och snackade och hade trevligt, jag, s, markus och arne så kommer det en öl burk farande och en massa öl flyger över mig. Jag fick i ansiktet, håret och på kläderna. Inte så vidare trevligt.
Klart så blir jag arg, och ni som känner mig vet att jag har ett rejält temprament.
Iallafall så var det ett litet missfoster vid namn louise som kastade ölen på mig och hon började tjafsa. Där tog våran kväll slut. Pallade inte stå där och diskutera med en full vidrig liten fjortis fitta (ursäkta mina ord) så gick jag. Slängde ur mig några komentarer innan jag gick, självklart.

Nu ska jag snart åka hem till S igen. Ikväll blir det fotboll!
HEJA SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback