tisdag

Igår var en tung dag.. Mycket tårar.
När S ringde så fick jag skjuts dit på en gång. Fick titta på sissi en sista gång sen åkte vi och begravde henne. Det var tungt, man visste ju att det var sista gången man såg henne.
Resten av kvällen var bara lugn, lite film, mat,mys och prat.
Senare åkte jag, s och kim och hämtade rebecca. Så tog vi en sväng förbi statoil och handlade lite godis.
Vi somnade ganska sent.
Idag tog jag en dag hemma från skolan, så vi kunde sova ut och ta det lungt.
Inte fick vi sova ut, någon idiot i lägenheten brevid borrade som ett as klockan 8 på morgonen slutade efter en stund och började vid 10 igen. Vad tänker folk med?
Iallafall så åkte S till skolan då för att gå på sin sista lektion och jag åkte hem för att nu börja plugga. Usch, men jag måste ju om jag ska ha kvar mina betyg :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: P A U L I N

svar: asså man ska välja 5 kurser och sen rangordna dom. man får ju inte alla utan det bestämmer dom med tanke på om det finns tillräckligt många för den kursen och hur mycket poäng man har. men jo, småföretagande och etik och livsfrågor är dom som ligger i topp för mig :D fast sen vet jag inte hur jag ska rangordna resten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback