måndag, sucks

Inatt har jag sovit jätte dåligt.
S har snott min kudde, knuffat på mig och tagit all plats i sömnen. Och jag har varit så trött att jag nästan börjat gråta flera gånger när jag har vaknat.
20 över 6 väcker ludde mig, pappa kommer in i samma veva och tar ut honom.
Vid kvart i 8 väcker min syster mig igen. Vid 5 i 9 ringer S mobil och då var det dags att gå upp.
Och då var min morgon redan förstörd, och jag skällde och var arg på S, stackarn.
Han skojade och frågade om jag tyckte att han var en dålig pappa och jag skrek;
JA!! ALDRIG ATT JAG SKAFFAR NÅGRA RIKTIGA UNGAR MED DIG!
Det menade jag ju inte, fast just då gjorde jag ju det.
Iallafall så missade vi första bussen vi skulle ta och fick ta nästa ställe. Gick till JB och lämnade S betyg och sen följde jag med när han skulle äta.
Sen gick jag till min egen lektion. Och nu längtar jag tills jag får gå hem!
Då ska jag hoppa av vid ica och köpa glass och ansiktsvatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback