blir tokig

Håller på att bli tokig av rastlöshet.
Jag har legat i min säng största delen av dagen, tittat på gossip girl, despo, oth och 90210 och försökt hitta en bekväm liggställning, vilket inte är det lättaste.
Jag har ont hela tiden, men smärtan är inte värre än den brukar vara, men det är jobbigt att ha ont på fler ställen än vad jag brukar.
nu väntar jag på mat, men är inte så värst hungrig. Sen vet jag inte vad jag ska göra. fortstätta ligga här och ruttna bort.
Rastlöshet var det ja. men problemet är att jag inte orkar eller kan göra något och då görs hela grejen värre.
Så det blir att vila. vila och återigen vila.
Ni får gärna ringa, men jag kanske inte är så jätte rolig att prata med men om ni vill så får ni ringa.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback