arg måndag

Ja, man kan väl säga att dagen har varit seg.
S skulle upp tidigt, men han försov sig. inte för att det gjorde mig så mycket.
Kom till skolan och skulle lyssna på maria från UF, det var intressant. Hon var väldigt rolig.
Sen lunch, sen satt vi mest och glodde i 1 timma. Efter skolan var det utveckligssamtal.
Det gick riktigt riktigt bra faktiskt.
Jag hade VG i 3 ämnen och det var ca 3 till jag låg på gränsen till VG på resten var G så det känns hur bra som helst, bara att lägga ner lite extra tid sen har jag VG i hur många ämnen som helst.
Jag är stolt över mig själv, att jag klarar av skolan så pass bra trots min situation.

Nu är jag hos S, vi ska snart kolla på film.

Kommentarer
Postat av: P A U L I N

åh! det är ju great! jag är också stolt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback