tisdag

åh gud vilken stressig morgon jag har haft. 
Och det är faktiskt S fel. Han kom och sov hos mig igår.
Men iallafall, grejen är att S ställde om klockan flera gånger och jag sov tills jag vaknade i panik och kollade på klockan, 07.53!!
Bussen går 08.05 och där ligger vi och sover! Det blir stressigt värre.
Jag tar på mig det första jag ser i min garderob. JB overallen.
Sen springer vi till bussen.
Vi hann som tur var.

Kommer till skolan och så kommer våran mentor in och ser ledsen och allvarlig ut och ber oss sätta oss i en ring.
Vi alla blev ju fundersamma och undrar vad som har hänt.
En lärares pojkvän har dött inatt. Det är så hemskt. Usch, är ledsen.
Jag beklagar sorgen!
Vila i frid!

Nu måste jag nog fortsätta arbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback