mys dag

Sol idag också. Men har inte haft orken att sitta ute i solen hela tiden.
Dessutom är jag en gnutta bränd på axlarna. Och jag som aldrig bränner mig.
Men ska gå ut i solen om en stund och sätta mig.
S åkte nästan nyss hem och jag saknar honom.
Så det blir nog att sova hos honom ikväll.

Han kom igår kväll då åt vi mat och sådär sen satt vi ute med alla andra ett tag innan vi gick in och kollade på film.
Imorse vaknade vi tidigt igen och låg länge och myste i sängen. Gick upp och åt frukost och sen la vi oss på studsmattan en stund. Annars har vi kollat på tv och myst och suttit ute lite till.
Måste bestämma tapeter idag också, för nästa helg smäller det!
Vi ska tapetsera om, och jag ska få mitt efterlängtade stora rum.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback