matte nationella del 2

Igår åkte jag till S på kvällen och hade det hur mysigt som helst.
Vi pluggade lite och bara myste och kollade på high chaparall eller hur det stavas.

Imorse var jag jätte trött ville inte gå upp alls. 10 i pallrade jag mig ur sängen iallafall och bussen går 8 så det blev lite stressigt.
Bussen stog stilla vid en hållplats i ca. 10 min också typ för vägarbete eller var det var.
Så kom nästan försent till skolan.
Efter provet åkte jag hem eftersom jag inte alls mår bra idag heller.
Så får se om jag går överhuvudtaget imorgon.
Har pluggat ganska mycket idag faktiskt. Håller på med ett hemma prov i entrepenörskap. Och har gjort klart Klimat smart uppgiften.
Bloggen har inte funkat på hela dagen. Väldigt irriterande.
Gillar inte den nya plattformen, vill ha det som förut. Men jag vänjer mig nog.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback