mardröm :(

Här sitter jag i min säng.
Blir hemma idag.
Det gör mig så arg. Jag vill inte vara hemma var och varannan dag, men jag kan inte göra något åt det här.
Jag kan bara vänta och vänta och stå ut med att alltid må dåligt och att alltid ha ont i magen.

Igår åkte jag iallafall till S. Det var mysigt.
Vi köpte pizza och delade på och kollade på power of ten och sanningens ögonblick. Sen la vi oss och tittade lite på Robin Hood.
Somnade ganska tidigt faktiskt, men fick inte sova på natten för det. Drömde en mardröm det första jag gjorde.
Minns inte riktigt, men en orm var inblandad. Och jag är livrädd för ormar.
Sen har jag vaknat och somnat till och från hela natten och magen har jag haft ont i och sådär.

Men nu är jag hemma och sitter här och ska försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback