jag är trött

Om någon månad så är det 1 år sen det här helvetet med magen började.
1 år! Kan ni tänka er att ha gått och haft ont i magen i 1 år. Sen blev det ju värre hela min kropp blev sjuk och nu går jag varje dag och har ont i magen och mår dåligt.
Jag är sjuk varje dag.
Och jag är inte mig själv längre. Jag saknar mig!
Jag mår dåligt, och jag orkar inte det här.

Dessutom så känns det som att allt i skolan bara läggs på hög fast jag pluggar flera dagar i veckan.
Egentligen är det väl jobbigast att jag inte har varit där på flera veckor.
Och egentligen är det bara dom svåra sakerna kvar att plugga till.

Jag behöver bara stå ut i två veckor till sen är det över. Sen får jag pusta ut och vila.
Och hoppas på att nästa termin är bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback