dokumentär

Just nu tittar jag på en dokumentär om den lilla flickan Madeleine, som försvann för ett år sedan.
Det är så hemskt.
Och jag vet inte riktigt vad jag ska tro.
Att hon har blivit kidnappad eller att hennes föräldrar har dödat henne.
För vad är syftet med att kidnappa någon och sedan inte få ut något av det, för det brukar väl de flesta som kidnappar någon vilja. De brukar väl vilja ha pengar eller liknande?
Och hennes föräldrar, varför skulle de döda sitt barn?
Jag vet inte, kanske kommer jag på det efter programmet. Men jag tror oavsett att hon är död. För annars skulle hon nog ha kommit till rätta. Det tror jag iallafall.

Idag har jag också tittat på sista oth och gossip girl!
Och jag vill inte vänta till hösten för att få se nya avsnitt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback