1/16 månader

Har varit hos S resten av helgen och haft det jätte mysigt.

Lördag;
Åkte ju hem till S på kvällen.
Här hemma hände det ju lite saker. Båda dåliga och roliga. Det dåliga tar jag inte upp här det är för privat och dessutom inte om mig.
Men det roliga var att Pepe en gammal granne kom förbi och så satt vi flera stycken ute och pratade och sånt som gamla tider ;)
Sen åkte jag till S och gjorde inget speciellt.

Söndag;
Vaknade och såg att solen lyste in igenom gardinen. Åh, lycka!
Och dessutom hade vi lite mys planer planerat inför dagen. Så bra väder gjorde det bara bättre.
Iallafall gick vi upp och åt frukost ute på baksidan. Lekte med hunden och kollade på när S pappa och hans tjej rensade bland massor med kartonger. Jag fick ett par skor jätte snygga och jätte höga, men det gör inget.
Sen kom S kusin så snackade vi med honom lite sen tog vi en promenad hem till hällby. Och självklart så börjar det regna när vi är ute och går.
Vi tänkte gå tillbaka också men S pappa kom och då fick vi skjuts istället.
När vi kom hem beställde vi kinamat som vi åkte och hämtade sen vräkte vi i oss maten och låg i soffan resten utav kvällen.
Det var en jätte mysig söndag.

Idag;
Vaknade och var inte alls på bra humör. Så jag började blänga på S tills han frågade vad det var. Då berättade jag att jag hatar hans schema. Då skrattade han och jag kunde inte hålla mig. Så min morgon blev lite bättre ändå.
Tog mig upp och så gick vi till bussen.
När jag var hemma så fick jag ett sms från S att han inte hade någon idrott. Så då skyndade jag mig och tog bussen ner till stan och mötte honom. Så gick vi runt på stan och hade det jätte mysigt.
Jag var en snäll flickvän och köpte två filmer åt honom :)
Sen var det dags för skola för mig men hade så ont i magen som jag har haft hela natten och dagen att jag gick hem.
Hemma har jag solat och varit ute och gått med mamma.

1 månad kvar tills skolan slutar
och 16 månader tillsammans med älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback