1 maj

Gårdagen blev väldigt lyckad.
Vid 9 någongång hämtade S upp mig så åkte vi hem till honom. Fixade mig lite innan vi skulle möta upp de andra.
Mötte de andra och gick till en fest i hällby.
Det var mycket trevligt folk och jag hade jätte trevligt.
Vid 1 så drog vi oss hemåt, kan säga att det var rätt svårt att gå då. Fast det kan bero på skorna jag hade på mig också ;)

Bilder finns på bilddagboken :)
http://emmaaaaf.bilddagboken.se/

Idag har vi bara tagit det lungt.
Åkte hem vid 4 och ska bara ta det lungt kanske köpa chips är väldigt sugen.

Hoppas ni hade en lika bra valborg som jag hade!
puss på er!

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där

visst ska dom, babyhull är det mysigaste som finns! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback