walk down memorie lane

S var latmask och orkade inte ta bussen hit.
Istället har jag spenderat kvällen med bella & nattis. Först kom bella ner och vi kollade på Greenstreet Hooligans, grymt bra film.
Sen snackade vi med nattis och bestämde oss för att gå ut och gå. vi gick runt i nästan 2 timmar.
Vi pratade om allt möjligt, riktigt bra kändes det.

Vi träffade en till vän jennifer, nattis syster. Det var då jag insåg hur annorlunda allt har blivit.
Svårt att förklara men jag har förändrats, jag är inte likadan som jag var för ca. 4 år sedan.
Hade jag inte valt en annan skola än mina vänner hade jag inte varit den jag är idag.
Det är blandade känslor jag känner för det här, för jag har fortfarande halva av den personen jag var i mig om ni förstår hur jag menar.

Trevlig kväll har det varit iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback