tisdag

Har inte haft någon ork att skriva på någon dag så tar igen det nu istället.

Söndag;
Åkte till stan och mötte S och hans bror de andra var på perrongen så vi gick dit och mötte dem. Då träffade jag en släktning också, han skulle på samma film lite roligt sådär.
Vi såg 10,000 BC den var bra, bättre än vad jag hade trott iallafall.
Efter filmen åkte vi hem och myste och sov :)

Måndag;
Tillbaka till skolan. Har börjat läsa gossip girl första boken, den är väldigt annorlunda mot serien. Men bra iallafall.
Fick våra JB overaller :D
Annars hände inget speciellt, 100 höjdare på kvällen typ.

Tisdag;
Idag då... Var bara på den första lektionen har så ont i magen att jag inte orkade vara kvar längre.
Så nu är jag hemma.

Kanske ska börja jobba på sundbyholms slott hoppas det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback