tisdag

Riktigt jobbig dag idag.
Har inte alls mått bra. imorse orkade jag inte ens gå så jag tog bussen till dagis. Det är bara två hållplatser, nu tänker ni säkert shit vad lat, men jag hade så ont i magen att jag knappt kunde gå.

Hade samling sen gick vi ut lite, satt mest och kollade på alla ungar och önskade att de skulle försvinna.
Sen fick jag söva lilleman för han var jätte trött, då passade jag på att ringa och samtala med simon en stund.
Lunch efter det, och jag fick inte äta med droppe barnen idag heller utan med de stora och extremt jobbiga barnen.
Tog rast en liten stund sen var det dags för idrott med åk. 2orna. Ni som känner mig skrattar nog för jag tycker inte alls om idrott. Och mig som idrottslärare är nog en rolig syn.   
Ungarna var fördjälvliga och jag hade god lust att strypa varenda en.
Slutade efter idrotten :)

Nu kollar jag på tv och mamma och dom är och handlar hoppas dom kommer hem med allt gott jag skrev på min lista :)
Imorgon kommer mitt nelly paket åååh jag längtar!
Kommer att ta kort och visa er då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback