söndag

Igår var jag hos S och kollade på melodinfestivalen, jag tycker verkligen att rätt låt vann.
Båda var så himla trötta att vi la oss och kollade lite till på tv efter och somnade tidigt :)
Mådde så himla illa och hade jätte ont i magen hela natten och det har stört min sömn lite då och då.

Imorse ville jag bara sova hela tiden inte gå upp som S tjatade om i 100 år.
Tillslut hade han tjatat tillräckligt länge och det var kört för mig att somna om :(
Åt frukost och kollade på jumper.
Efter det blev vi faktiskt osams, Inte värt att nämnas här, men det är väl okej nu iallafall.
Vi tog bussen med rebecca till stan och sen hem. S skulle göra annat så hoppade av innan mig.

Ikväll blir det bio med rebecca, kim, och några fler. mår inge bra idag heller men nu lovade vi ju så.

Grattis Silvias mamma :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback