påskafton

Igår var det långfredag, hann inte skriva något inlägg.
Men var på stan med tjejorna en stund. Skulle byta smycke i naveln men det var stängt.
Vid kvart i 5 tog jag bussen hem och tog nästa buss till S.
Hos S kollade vi på I am legend, jätte bra film fast lite annourlunda än vad man hade tänkt sig.
Sedan kollade vi lite på Bewoulf eller hur det stavas, den tyckte jag var dålig.
La oss efter det.

Idag vaknade vi väldigt tidigt. Det var bra för jag hade ganska mycket att göra och var tvungen att åka hem tidigt.
Tog bussen och gick till Laboro och bytte navelsmycke :) Ser nästa likadant ut, bara annan färg på stenen.
Fanns inte så mycket fina smycken faktiskt.
Sen hem och åkte till mormor, fick pengar och lite godis. Sen vidare till farmor och farfar, där fick vi pengar så är 200 kr rikare nu :)
Nu är jag hemma och väntar på att S ska ringa och att maten ska bli klar.
mamma är dum och nu skiter jag fan i deras jävla skit påskägg.

Kommentarer
Postat av: KimJ

fick reda på dt idag jhaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback