oväntat samtal

Nu under kvällen har jag kollat på nya oth, riktigt bra :)
Längtar till nästa avsnitt!
Mitt i avsnittet ringer det, gissa vem det var?
Min lärare.
Blev helt chockad! Hon ville bara höra hur det var med mig och lite sådär. Väldigt gulligt av henne att ringa tycker jag.

Imorgon är det sista dagen på apu, det kommer vara lite jobbigt faktiskt. Har ju fäst mig vid några barn och jag som inte ens gillar barn så mycket haha.
Men kan ju alltid hälsa på :)
Imorgon måste jag även sova hos min mormor, morfar ska iväg på någon resa och mormor kan inte sova själv så då rycker jag in.
Vi ska äta bakadpotatis och ha trevligt så det blir mys iallafall.
Men det lär ju komma något mer inlägg ikväll och något imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sofiaandremo.blogg.se

2008-03-13 @ 23:19:09
Postat av: silvia^

va gulligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback