fredag

Nu är det bara helgen kvar sen är det skola igen. Vilken ångest jag får alltså. Måste plugga innan skolan börjar igen så det får jag nog göra idag så har jag helgen fri.

S kom igår kväll väldigt sent så vi kollade klart på kitchen nightmares och sen på fantastic 4 rise of the silver surfer, eller vad den heter.
La oss efter det.
Imorse vaknade vi av att mina odjur till syskon slogs för glatta livet i hallen utanför mitt rum, skrek gjorde dom också.
Det slutade efter en stund när mamma hade kommit hem. Tyvärr somnade vi aldrig om.

Gick upp och spelade buzz, åt frukost, lunch och glass.
Sedan skjutsade pappa hem S och vi åkte och handlade.
Nu är jag hemma och mår så himla dåligt jag orkar knappt stå på mina ben känns som att dom ska vika sig under mig.

hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback